13.10.10

Charlie Watts: Stonesi će krenuti na turneju kad se Keith i Ronnie počnu dosađivati

Charlie Watts je za časopis Billboard izjavio: "Stonesi će krenuti na turneju kad se Keith Richards počne dosađivati, kada se riješi gužva oko izlaska njegove autobiografije i kad se Ronnie Wood počne dosađivati. Hoću reći da u ovom trenutku njih dvojica se ne dosađuju, ne dovoljno. Mislim, desit će se. Kada i u kojem vremenskom razdoblju to je druga priča. Inače nam treba mnogo vremena da razmislimo.

Woodov album I Feel Like Playing nalazi se na 20. mjesto Britanske top liste. Ronnie Wood je prošle sedmice bio prisutan na Givenchy fashion showu u Parizu. Usput je izjavio: "Uvijek sam znao, još kada sam išao u školu da sam ja slijedeći u Stonesima. Gledao sam ih na Richmond Jazz and Blues Festivalu i posljednji sam napustio šator. Tada sam shvatio sam da je to grupa za mene".
Keith Richards je odlučio izdati kompilacijski album pod nazivom Vintage Vinos. Naime radi se o zbirci pjesama sa Riichardsova tri solo albuma uključujući i Stonesovu pjesmu Hurricane. Pored ostalog Richards će se naći na naslovnici idućeg broja časopisa Rolling Stone.

Keith Richards-Vintage Vinos
Take It So Hard
Big Enough
You Don't Move Me
Struggle
Make No Mistake
Too Rude
Time Is On My Side
Happy
Connection
Wicked As It Seems
Eileen
Hate It When You Leave
Locked Away
Hurricane

Nema komentara: