19.12.10

Keith Richards proslavio 67. rođendan

Keith Richards je jučer proslavio svoj 67. rođendan. Fanovi diljem svijeta su organizirali razne partyje u čast Richardsu. Iznenađen sam kako je daleko dogurao Keith Richards. Mnogi su ga još sedamdesetih proglašavali mrtvim, međutim Keith je previše tvrd da bi popustio. Nadajmo se novom turnejom iduće godine. Keith Richards je jedan od najznačajnih glazbenika na svijetu Prkoseći vremenu, Engleskoj kraljici, Britanskoj vladi, Kanadi i tko zna kome sve ne. Keith je stigao tamo gdje mnogi velikani poput Lennona, Claptona, Hedrixa nisu uspjeli, i dalje sa svojim Stonesima hara svijetom već pedeset godina. Jednom je jedan moj prijatelj iz Italije viknuo: „After Elvis Only Keith“ i bio je u pravu.

Imao sam trojicu doktora koji su mi govorili "Ako ovako nastaviš živjeti umrijet ćeš za šest mjeseci“ . Svoj trojici bio sam na sprovodu.
Keith Richards

Ronnie Wood je u petak odradio 37. radio emisiju i još jednom iznenadio odabirom glazbenika. Na popisu su se našli Elvis, Jeff Beck, Bad Company, Small Faces, Louis Armstrong i mnogi drugi. Više informacija na www.ronniewoodradio.com
Keith Richards Video




Nema komentara: