Satisfaction se Keith Richardsu nije svidjela. Richards jednostavno nije kužio što ima…..Tako prokleto jednostavno. Jedne večeri se, dok su bili na turneji (1965.), probudio u hotelskoj sobi, čuo je tu stvar u glavi, taj brutalni rif i ključne riječi i zapisao ih je. Richards je od tada volio tu pjesmu, ali u trenutku kada su je Stonesi isprobavali (I Can't Get No) Satisfaction u studiju, bila mu je dosadna. I cijela ta nejasna gitara bila je jednostavno besmislena za Richardsa. Prva, akustična verzija pjesme snimljena je u prostorima Chessa u Chicagu 10. 05. 1965., a ponovni pokušaj bio je sljedećeg dana u prostorijama RCA u Hollywoodu. Richards je uz speed počeo uzimati i kokain kako bi ostao budan tokom snimanja. Radili su Stonesi četrnaest sati snimajući šest novih pjesama uključujući Satisfaction. Na drugoj probi joj je Charlie Watts dao novi tempo i započinjala je kombinacijom nabijene električne gitare i Jaggerovog zadihanog pjevanja s kojim je htio izraziti stupanj seksualnog otuđenja koji se još nije moga čuti na radio stanicama. Zanimljivo je da kod glasovanja da pjesma bude objavljena kao singl jedino Jagger i Richards su glasovali protiv, a ostali Stonesi uključujući Oldhama i Ian Stewarta su glasovali za. Rolling Stonesi su već bili na američkoj turneji kada je pjesma prvi puta emitirana na radiju i odjednom ih izdigla na razinu puno višu od dotadašnje. Više Stonesi nisu bili jedna obična skupina koja je dio britanske invazije. U kombinaciji s paralelnih uspjehom albuma Out Of Our Heads u Americi, singl (I Can't Get No) Satisfaction bio je proboj koji će obilježiti osobnost Stonesa do kraja njihove karijere. Keith Richards je, naravno, opet zavolio melodiju. Satisfaction je bila glazba stvorena da eksplodira iz malog tranzistora. Bio je to zvuk koji vrije, zvuk Jaggera koji traži seksualno izlječenje, Richardsove treperave gitare umotane u klupko razdraženih živaca. Nikada prije nitko nije stvorio takav zvuk, ni Muddy Watters, niti Chuck Berry, niti Bo Diddley. Ako milijuni prodanih Blues ploča Stonesa nisu već prenijela poruku, Satisfaction je razjasnio sve čega su se roditelji bojali kada su bili u pitanju njihova djeca, a to je SEKS. Satisfaction je završila na prvo mjesto američke i britanske top ljestvice, album Out Of Our Heads (US verzija) također je završio na prvi mjesto američkih albuma. 1998. u časopisu Rolling Stone Satisfaction je proglašena najboljim singlom u zadnjih 25 godina.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Bill Wyman- Mick se dobro sjeća. Satisfaction je napisana na Floridi. Keith se probudio usred noći sa tim rifom u glavi i snimio ga na kazetofon. Ujutro je Mick kazao da riječi za rif su I Can't Get No Satisfaction.
Mick Jagger-Napisali smo je u bazenu, kada smo bili na Floridi. Ideja je bila Keithova.
Mick Jagger-Kada smo prvi puta počeli raditi na njoj, zvučala je kao folk pjesma i Keith je baš nije volio, nije želio da bude singl, nije mislio da će dobro proći. To je bio jedini put kad se nismo slagali.
Keith Richards-Da je bilo po mome, singl Satisfaction ne bi nikad bio objavljen. Pjesma je bila totalno obična, i smatrao sam da je fuzz gitara pomalo jeftin trik. Tako da sam, kad su je oni željeli objaviti kao singl, skočio sam na stražnje noge i rekao: NEMA ŠANSE!!
Keith Richards-Nismo bili mnogo zadovoljni kada smo prvi put snimali Satisfaction. Imali smo verziju na usnoj harmonici i smatrali da bi bila dobra za B stranu singla ili možda za album.
Keith Richards-Satisfaction je najveći hit koji smo ikad imali, a ta se pjesma jednostavno dogodila, bum-tras-pljas, i bila je snimljena prije nego što sam skužio.
Mick Jagger-U početku nisam mislio da znači mnogo. Zvuk je bio veoma dobar i ljudi su dobro reagirali kad su čuli tu pjesmu. U to nam je vrijeme sve bilo pozitivno. Nakon toga skrenuli smo u mračne vode.
Keith Richards-Satisfaction je veliki hit diljem svijeta. I danas kad sviram Satisfaction u toj pjesmi nalazim nove stvari.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Andrew Loog Oldham (prvi menadžer Stonesa)-To je bio početak perioda kada smo bili pod sretnom zvijezdom i ništa nas nije moglo zaustaviti.
Ray Manzarek (The Doors)-Za mene, trenutak kada se sve počelo događati je trenutak kada su Stonesi osvojili aspekt Bluesa unutar benda. Sve do tada, britanski blues bendovi bili su zgodni, ali teško razlučivi od originala. Prvi put kada sam čuo Satisfaction na radiju, nisam mogao povjerovati. Tekst je bio fantastičan i obraćao se svim mladim muškarcima Amerike. Rekao sam: "ovaj tip pjeva pjesmu nama!!".
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar