20.11.08

Wood sa Facesima, Wyman i Taylor na turneji.

Kao i što sam najavljivao Keith Richards je nastupio na ceremoniji u Musican Hall Of Fame s grupom Crickets. Richards je odsvirao pjesme That'll Be The Day, Peggy Sue i Not Fade Away.

Bill Wyman's Rhythm Kings najavili su niz koncerata koji će se održati tijekom siječnja i veljače 2009. Turneju otvaraju 20. 01. u Rabotheater Hengelo (Nizozemska), turneja završava 02. 02. u Schouwburg Het Park, Hoorn (Nizotemska).

Ronnie Wood još uvijek je u problemima glede njegove rastave. Ronnie želi slučaj što prije dovesti kraju. Supruzi je ponudio 10 milijuna dolara godišnje za idućih 10 godina. Rod Stewart je potvrdio da će Facesi ipak otići na turneju iduće ljeto. Rod je izjavio da je Ronnie spreman i da obiteljski problemi ostaju po strani.

Kao što sam najavljivao Mick Taylor je nastupio u Naima Club, Forli (Italija). Kritike fanova su bile više nego pozitivne. Koncert je trajao skoro dva sata a Taylor je izveo: Secret Affair, T. Sister, Fed Up With Blues, Losing My Faith, You Shook Me, You Gotta Move Me, Going South i Can Your Hear Me Knocking. Nakon koncerta Taylor je fanovima Stonesa dijelio autograme i potvrdio da je rad na njegovom dvd-u trenutno prekinut. Bubnjar Jeff Allen potvrdio je da Taylor u siječnju počinje rad na novom studijskom albumu.

Nema komentara: