23.5.11

Ronnie Wood ličnost godine, Keith Richards i dalje pirata, Mick Jagger najavio super grupu

Ronnie Wood je u sklopu Sony Radio Academy Awards u Londonu osvojio nagradu za ličnost godine i time pokazao koliko je pun pogodak bila njegova radio emisija The Ronnie Wood Radio Show. "Radio emisija mi je bila velika terapija, to je jedina stvar koji sam radio otkada sam čist. Osjećam se sjajno zbog ove nagrade. Nemam ideju zašto su ljudi glasali za mene" rekao je Ronnie. 17. 05. Ronnie je u Londonu prisustvovao kazališnoj predstavi Cleopatra at Saddlers Wells, a dan poslije je na filmskom festivalu u Cannesu pogledao premjeru filma Lars von Trier's Melancholia.


17. 05. Keith Richards je u društvu supruge Patti Hansen bio je prisutan na premjeri filma Pirati s Kariba: Nepoznate plime, i kao obično digao veliku prašinu. 11. 05. Richards je nastupio u tv šou Jimmyja Fallona gdje je izjavio da se trenutno nalazi u Germano studiju u New Yorku zajedno sa Steveom Jordanom gdje radi na novom solo albumu. Nakon 19 godina Keith Richards ponovno okuplja svoj bend X-pensive Winos. Ovih dana se također pričalo da Richards i Paul McCartney možda budu radili nešto zajedno. Što se tiče Stonesa i turneje povodom 50 godina benda Richards je rekao: "Nešto je u zraku. Ideja postoji, znamo da moramo nešto napraviti, ali nitko se još nije pomakao. Nije nam potrebna slava. Ako se Mick i Charlie osjećaju kao ja u stanju smo dotaknuti ljude. Ne moramo više ništa dokazivati. Obožavam svirati i fale mi velike mase ljudi."


Mick Jagger je najavio album i formiranje super grupe. Članovi super grupe po Jaggerovim riječima sačinjavali bi (pored Jaggera) Dave Stewart, Joss Stone, A. R. Rahman i sin Boba Marleya Damian Marley.

Charlie Watts se još uvijek nalazi na Europskoj turneji sa The ABC & D of Boogie Woogie bendom

Keith Richards and X-pensive Winos

Nema komentara: