25.4.12

Ronnie Wood demantirao ulazak Stonesa u studio, The Faces ušli u kuću Rock 'n' Rolla

Zadnji put sam obavijestio čitatelje kako je za britanski Daily Mirror Ronnie Wood izjavio da "Rolling Stones ovog mjeseca ulaze u studio" jer se žele "poigrati s nekim novim glazbenim idejama". Ronnie Wood je tada dodao i da su svi u bendu "željni da ponovo osjete atmosferu snimanja", kao i da je to "dobar trening za turneju koja je povodom 50-godišnjice benda najavljena za sljedeću godinu." Međutim, sada se ispostavlja da je ili Ronnie Wood davao ovu izjavu s malo previše entuzijazma, ili da su ga mediji nekako pogrešno razumjeli - u svakom slučaju, on sada izjavljuje da ova vijest nije točna i da se Rolling Stonesi ipak ne spremaju za nove studijske aktivnosti. Prilikom primanja svog nekadašnjeg benda The Faces u Rock and Roll Hall of Fame ovog vikenda, Ronnie je imao prilike susresti se s Jaggerom, a taj susret je, po njegovim riječima, izgledao ovako:
"Dolazi mi Mick Jagger, i kaže: 'Čuj, što se to događa? mi iz benda još ne znamo da uskoro idemo u studijo!' A ja mu kažem:'Ja sam samo rekao što mislim i želim, ja bih volio da idemo u studio. Pogrešno su me razumjeli." Ronnie dodaje: "Morao sam se osobno ispričati svima iz benda. Nisam namjeravao manipulirati i govoriti neistine."

Iako se najavljivao da će Facesi ući u Rock 'n' Roll Hall Of Fame zajedno sa Rodom Stewartom to se ipak nije dogodilo. Naime Rod Stewart je nastup sa Facesima odgodio, a Ronnie Wood je pozvao Micka Hucknalla da zamjeni Roda.


U subotu je Ronnie nastupao u Atlantic Cityju, a bend od Ronnieja su sačinjavali: Willie Weeks (bass), Steve Jordan (bubnjevi), Chuck Leavell (klavijature), Bernard Fowler (vokal).

The Ronnie Wood Band Live in Atlantic City
Am I Groovin' You?/ Cindy Incidentally/Thing About You/Seven Days/Sweetness My Weekness/Black Limousine/I Gotta See/Losing You/Oh La La/Spoonfull/Flying/Statesboro Blues/It's Only Rock 'n' Roll/Dance/Worried Life Blues/Stay With Me.




Donosimo vijest Aarona Nevillea koji je izjavio da će Keith Richards producirati njegov idući album.

Nema komentara: